Pogoji poslovanja

Predstavitev

Vse cene na spletni strani www.cbdkapljice.si so navedene v evrih (€) in že vsebujejo obračunan DDV.  Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno.  Zaradi načina poslovanja se cene lahko spreminjajo pogosto, zato si pridržujemo pravico spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in pod pogoji poslovanja. Če se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik plačal ceno, navedeno v trenutku naročila. Pridržujemo si možnost napak pri cenah izdelkov oz. tehničnih specifikacijah. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Podatki o podjetju, v nadaljevanju omenjeno kot Konobi: 

KONOBI, trgovina na drobno, Žan Trontelj s.p. Ponova vas 59a 1290 Grosuplje, Slovenija
EU ID za DDV: SI37009338
Matična številka: 8881677000 
TRR IBAN: SI56 0205 9026 3761 129 (Nova Ljubljanska banka d.d.) 
Telefon: +386 40 884 914 
E-mail: info@cbdkapljice.si / zan@konobi.si

Plačilni pogoji 

V spletni trgovini www.konobi.si lahko trenutno plačate na naslednje načine: 

– po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino ali kartico; 
– po predračunu: na vaš e-poštni naslov pošljemo predračun, po prejetem plačilu z vaše strani pa vam odpremimo plačano blago.

Naročilo/Nakup 

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje in da je polnoleten. Kupoprodajna pogodba med Konobi in kupcem je v spletni trgovini Konobi sklenjena v trenutku, ko Konobi kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Konobi kot za kupca. Dostava blaga Konobi obdela in razpošlje naročila še isti dan v primeru, da so naročila oddana do 13.00 na deloven dan v tednu. Blago razpošiljamo preko Pošte Slovenije. V primeru, da naročilo presega vrednost 40,00€ je poštnina krita s strani podjetja Konobi. Strošek dostav blaga je po ceniku Pošte Slovenje. Zgoraj navedene informacije veljajo za območje Slovenije. 

Dostopnost informacij Konobi se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

1.  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko), 

2.  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), 

3.  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), 

4.  dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 

5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave), 

6.  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. 

7. način plačila in dostave. 

Izdaja računa Podjetje Konobi s.p. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v fizični obliki na podan naslov za dostavo. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Postopek obveščanja o nakupu Konobi lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Možnosti plačila so enaka. 

Ocene in komentarji 

Komentirajo in ocenjujejo lahko vsi, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda podjetje Konobi. Objavljeni ne bodo komentarji oziroma prispevki, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po presoji ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. 

Varnost 

Konobi uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. 

Obvestilo o uporabi medijskih elementov. Spletna trgovina Konobi in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. 

Izključitev odgovornosti 

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.

Izjava glede blagodejnih trditev pri opisih izdelkov 

Vse informacije na straneh spletne trgovine Konobi, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete kateregakoli zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.  Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane.  V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh posvetujete s svojim zdravnikom. 

Izjava o legalnem statusu izdelkov.

Podjetje Konobi s.p ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki je nastala zaradi dostave, transporta in carinjenja naročenih artiklov. Kupec soglaša, da se je pozanimal o legalnem statusu artiklov v državi kamor naroča. Konobi ne razpolaga z dokumenti, ki bi izrecno pojasnjevali legalni status artiklov v določenih državah.

Dostava in vračilo

Dostava naročenih izdelkov

Konobi s.p. nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.

Poštnina/stroški dostave

Ob nakupu izdelkov nad 40 EUR je poštnina brezplačna. V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni. Poštnina se obračuna po ceniku Pošte Slovenije.

Brezplačna poštnina

Pri nakupu preko spletne trgovine www.cbdkapljice.si je večkrat na voljo brezplačna poštnina, zato predlagamo, da se naročite na prejemanje Konobinih e-novic, kjer boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino.

Vračilo izdelka

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko pošljete po e-pošti na Info@cbdkapljice 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu . Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov

Konobi s.p.
Ponova vas 59a
1290 Grosuplje
Slovenija
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@cbdkapljice.si 

Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka. Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen. Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da: odpravi napako na blagu alivrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Uveljavljanje stvarne napake. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

KOŠARICA 0
RECENTLY VIEWED 0